sâmbătă, 15 decembrie 2007

LEAPSA

BEST

1. Male friend: Filip

2. Female friend: Mirela, Theo, Pissy, ...mai multe persoane. Majoritatea colege de clasa

3. Vacation: turul Europei [eram mik, dar tot a fost grozav! am fost in Disney land Paris!]

4. Age: 16-20-30 ani

5.Memory: toate taberele in care am fost! :X

WORST

1. Time of day: dimineata si cand ajung la scoala...

2. Day of the week: marti si miercuri k am ore multe

3. Food: piftie

4. Memory: clasa a8-a

LAST

1. Person you saw: mama se pune?! k dak nu... pissy si pucca

2. Person you talked to on the phone: Theo

3. Hugged: Feefy

4. Text messaged: Mirela

5: IM: Filip

YESTERDAY

1. What did you do: m-am trezit la 10 [desi trebuia la 7]... am iesit cu dixy afara, m-am pregatit de sc, m-am dus la sc, am dat teza, am fost in pauze cu colegele la o tigara, am fost la 34, m-am dus aksa, am intrat pe net, m-am uitat la h2o [ :X ], am iesit cu dixy afara, m-am uitat la h2o [ :X :)) ], m-am culcat

2. Who were you with: ah lume multa! colegii+ alte persoane din moisil

3. Bad/Good day: relativ nasjpa k am dat teza la engleza, dar dupa a fost ok

4. Lose something: nope

5. Fall out with someone: nope...

TODAY

1. What are you doing now: fac leapsa asta [k m-a batut filip la cap], ascult "no ordinary girl" si dansez pe scaun :))

2. Today in general: am fost la cumparaturi...pt cadouri... am ajuns aksa si am dormit :))

3. Wearing: sosete, papuci, bluza, blugi si casti :))

4. What did you eat for lunch: fornetti k am plekt la 10 de aksa si m-am intors la 1 jumate

5. Better than yesterday: cu siguranta, desi ma doare capul :-/

TOMORROW

1. Is: duminik

2. Got any plans: dau cu aspiratorul si spal pe jos si imi invat la lat[r]ina k luni dau teza! bleah

3. Getting Lucky: huh?! no way! doar trebuie sa fac curat in casa >:P

4. Dislikes about tomorrow: faptul k tre sa fac curat in casa, k trebuie sa invat la latina, k trebuie sa o suport pe mama :))

5. Do you have work: oh da

FAVORITES

1. Number: 3

2. Song: "no ordinary girl"

3. Colour: albastru, rosu, roz

5. State: nope

CURRENTLY

1. With someone: nup

2. Missing someone: da, colegii :))

3. Mood: not in the mood

4. Wanting: vacanta de iarna, carcasa pt telefon, cadouri, si un boboc de la etajul meu :)) >:)

De la: PheePhee.

Se duce: la dracu, k nu mai am cui sa i-o trimit :))

Un comentariu:

pheephee spunea...

... merry x-mas dudo:*